話說這個月以來,我每天至少在MTV台看到Jonas Brothers 的 Paranoid 10次以上,
強力播出果然是騙我錢的好方法...........馬上買了一張回家,
看到以前的也順便買了.......................


有點是衝著JOE買的啦!
JOE真是太可愛了!最近MSN上的照片都是用他的照片,
PV裡面還莫名其妙的上了摔角擂台和摔角手搏鬥呢!
而且他的捲髮看起來超可愛的!


但其實這首歌的歌詞對我來說,真是心有戚戚焉啦!
因為我強烈懷疑自己有點偏執狂傾向。

雖然外表看不出來,但內心對很多事,都有著一定要怎麼做才可以,
不依循內心的程序就是覺得有快抓狂的感覺..............

不過還好我大多時候都是自己一個人,
沒別人會忤逆我


唱片歌詞的翻譯,翻的頗貼切。
留下來做為日後對這段期間的紀錄吧!




Jonas Brothers-Paranoid

I make the most of all the stress
這些壓力都是我造成的
I try to live without regrets
我試著認真過活不留遺憾
But I'm about to break a sweat
但我就要崩潰了
I'm freakin' out
我就要瘋了
It's like a poison in my brain
我的腦袋好像中了毒
It's like a fog that blurs the scene
我的理智被煙霧模糊
It's like a vine you can’t untangle
就好像一堆你永遠解不開的藤蔓
I'm freakin' out
我就要瘋了
Every time I turn around
每當我一轉身
Something don't feel right
我就會覺得怪怪的
I might be paranoid
可能是偏執狂
I'm avoiding the lines cause they just might split
我什麼都不想多說因為可能會讓我人格分裂
Can someone stop the noise?
誰可以來讓這些噪音停止
I don't know what it is,
我不知道是怎麼回事
but it just don't fit
但我找不到容身之處
I'm paranoid
我是個偏執狂
I take the necessary steps
我採取幾個必要的步驟
to get some air into my chest
讓自己好好喘口氣
I'm taking all the doctors meds
我也都有在吃藥
I'm still freaking out
但是我還是覺得恐懼
That's why my ex is still my ex
所以我的前女友 還是不願跟我復合
I never trust a word she says
我從來不相信她
I'm runnin' all the background checks
我會暗中調查
And she's freaking out
所以她也瘋了
Every time I turn around, something's just not right
每當我一轉身 我就會覺得怪怪的
Might be paranoid
可能是偏執狂
I'm avoiding the lines cause they just might split
我什麼都不想多說 因為可能會讓我人格分裂
Can someone stop the noise?
誰可以來讓這些噪音停止
I don't know what it is
我不知道是怎麼回事
But it just don't fit
但我找不到容身之處
Consider me destroyed
就把我看成瘋子吧
I don't know how to act cause I lost my head
我不知道該怎麼辦 因為我腦袋壞了
I must be paranoid
我是個偏執狂
I never thought it would come to this
我從沒想過會發生這種事
I'm paranoid
我是個偏執狂
Stuck in the room
我被困在一個房間裡面
We're staring faces Yeah
大家都盯著我看 沒錯
I'm caught in a nightmare
我也困在惡夢當中
I can't wake up
並且無法醒來
If you hear my cry, running threw her streets
如果你聽到我哭著跑過大街
I'm about to freak
是因為我就要瘋了
Come and rescue me
請來救救我
She might be paranoid Yeah
她可能是個偏執狂 是的
I'm avoiding the lines cause they just might split
我什麼都不想多說 因為可能會讓我人格分裂
Can someone stop the noise?
誰可以來讓這些噪音停止
I don't know what it is
我不知道是怎麼回事
but it just don't fit
但我找不到容身之處
Consider me destroyed
就把我看成瘋子吧
I don't know how to act
我不知道該怎麼辦
'Cause I lost my head
因為我腦袋壞了
I must be paranoid
我是個偏執狂
I never thought it would come to this
我從沒想過會發生這種事
I'm paranoid
我是個偏執狂
arrow
arrow
    全站熱搜

    ite061 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()